ТОВ "АКСІОН ЛТД"

ЄДРПОУ: 38919653

  • 11.1мільйонів гривень
  • 18Угод
Хто заплатив цій установі? за що отримала кошти? Дата Сума, тис. грн
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Дефектний акт знаходиться в документації 2018-12-07 102.0
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Дефектний акт знаходиться в документації 2018-12-07 195.3
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" поточний ремонт приміщення курсантської їдальні (для переодягання та відпочинку персоналу) на об’єкті Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 1 послуга 2018-12-07 192.7
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Послуги з поточного ремонту приміщень спеціальної бібліотеки на об’єкті Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, проспект В. Лобановського, 98, згідно з дефектним актом 1 послуга 2018-11-20 494.1
УОН Броварської міської ради Будівельні роботи та поточний ремонт ( поточний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів №3) 2017-08-21 98.3
УОН Броварської міської ради Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3) 2017-07-13 289.0
УОН Броварської міської ради Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт вбиралень ЗОШ І-ІІІ ступенів №3) 2017-07-12 189.4
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Виконання робіт з капітального ремонту покрівлі військово-медичної частини Національної академії СБ України по вул. М. Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22). 1 услуга Виконання робіт з капітального ремонту покрівель громадсько-побутового корпусу В блоку №2 (їдальня) Національної академії СБ України по вул. М.Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22) 1 услуга Виконання робіт з капітального ремонту покрівель складських приміщень Національної академії СБ України по вул. М.Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22) 1 услуга 2016-11-07 228.9
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Виконання робіт з капітального ремонту покрівлі військово-медичної частини Національної академії СБ України по вул. М. Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22). 1 услуга Виконання робіт з капітального ремонту покрівель громадсько-побутового корпусу В блоку №2 (їдальня) Національної академії СБ України по вул. М.Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22) 1 услуга Виконання робіт з капітального ремонту покрівель складських приміщень Національної академії СБ України по вул. М.Максимовича, 22 (вул. Трутенка, 22) 1 услуга 2016-11-03 304.9
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лабораторії СНІД та інших інфекцій які передаються трансфузійним шляхом, за адресою вул. М.Берлинського, 12,м. Київ, 04060 2016-11-01 1 394.0
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" Вимоги: 1. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акта та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з обов’язковим наданням експертного звіту. 2.Технологія та якість виконуваних робіт , якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів ,будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. 3.Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації,державним стандартам і технічним умовам. 4.При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість. 5. При проведенні контролю якості виконання робіт підлягають обстеженню і прийомці замовником акти на приховані роботи. Перелік документації, яку передає підрядник замовнику 1.Графік виконання робіт. 2.Паспорти на обладнання, сертифікати відповідності на матеріали та накладні. 3. Акти на приховані роботи. 4.Акт прийому-передачі виконаних робіт. 5.Фотофіксація об’єктів до та після виконання будівельних робіт. 6.Виконавчі схеми по об’єкту . Гарантія якості Надається підрядником на всі виконані роботи. Вимоги до виконавця робіт. 1.Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності.(якщо підлягає ліцензуванню) 2.Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку). 3.Наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (надати довідку). 4.Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників ( не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності. Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб. Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період; Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб; Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів. Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції замовнику); Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту: Копія Статуту або іншого установчого документу. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Копія паспорту (для фізичних осіб). Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.( відповідає якщо надано не більше місячної давнини на момент подачі пропозиції). Для юридичних осіб: – копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або Для фізичних осіб: – копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів). – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Довідка або витяг з реєстру видані Національним агентством з питань запобігання корупції. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення у сфері державних закупівель, яка видається МінЮстом. Довідка про поточний стан рахунку з обслуговуючого банку( відповідає якщо на рахунку є не менше 30% відсотків від вартості закупівлі) Увага!!! По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копію підписану з печаткою) локальний кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту. Замовник має право відхилити пропозицію , якщо по результатам перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що призведе до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту). 2016-09-29 280.2
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" Вимоги: 1. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акта та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з обов’язковим наданням експертного звіту. 2.Технологія та якість виконуваних робіт , якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів ,будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. 3.Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації,державним стандартам і технічним умовам. 4.При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість. 5. При проведенні контролю якості виконання робіт підлягають обстеженню і прийомці замовником акти на приховані роботи. Перелік документації, яку передає підрядник замовнику 1.Графік виконання робіт. 2.Паспорти на обладнання, сертифікати відповідності на матеріали та накладні. 3. Акти на приховані роботи. 4.Акт прийому-передачі виконаних робіт. 5.Фотофіксація об’єктів до та після виконання будівельних робіт. 6.Виконавчі схеми по об’єкту . Гарантія якості Надається підрядником на всі виконані роботи. Вимоги до виконавця робіт. 1.Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності.(якщо підлягає ліцензуванню) 2.Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку). 3.Наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (надати довідку). 4.Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників ( не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності. Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб. Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період; Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб; Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів. Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції замовнику); Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту: Копія Статуту або іншого установчого документу. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Копія паспорту (для фізичних осіб). Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.( відповідає якщо надано не більше місячної давнини на момент подачі пропозиції). Для юридичних осіб: – копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або Для фізичних осіб: – копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів). – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Довідка або витяг з реєстру видані Національним агентством з питань запобігання корупції. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення у сфері державних закупівель, яка видається МінЮстом. Довідка про поточний стан рахунку з обслуговуючого банку( відповідає якщо на рахунку є не менше 30% відсотків від вартості закупівлі) Увага!!! По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копію підписану з печаткою) локальний кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту. Замовник має право відхилити пропозицію , якщо по результатам перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що призведе до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту). 2016-09-29 94.0
Центр по роботі з дітьми та молоддю за місцем проживання Дніпровського району м. Києва Обсяг робіт (дефектний акт) зазначений в Додатку №6 згідно тендерної документації електронних торгів 2016-07-08 179.0
Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва Капітальний ремонт (завершувальні роботи) приміщень КНП "ЦПМСД №2 Дніпровського району м.Києва" за адресою пр.П.Тичини,22. Кваліфікаційні та технічні вимоги, проект договору та дефектний акт додаються. 2016-06-30 776.0
Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва Поточний ремонт приміщень КНП "ЦПМСД №2 Дніпровського району м.Києва" за адресою пр.П.Тичини,22. Кваліфікаційні та технічні вимоги, проект договору та дефектний акт додаються. 2016-05-31 63.2
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" Технічні питання по предмету закупівлі: заступник директора з технічних питань – Духневич Любов Миколаївна, тел. (044) 550 50 59; 067 756 06 86, електронна адреса : meta57@ukr.net Строк виконання: квітень-серпень 2016 р. 3.4. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення закупівлі. 1. Форма цінової конкурсної пропозиції (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю товару: Вивчивши вимоги замовника до предмету закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступними цінами: № з/п Назва Оди¬ниця виміру Кіль-кість Ціна за од. грн. без ПДВ Загальна вартість, грн., без ПДВ 1 Загальна ціна пропозиції (з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат) становить _______________ грн. без ПДВ, окрім цього ПДВ** ________ грн., разом загальна ціна пропозиції складає _____________ грн. (____прописом___) з урахуванням ПДВ (**). 1. До акцепту нашої пропозиції, Ваша документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені цією пропозицією. 2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог Замовника, документації та умов акцептованої пропозиції не раніше ніж через 2 робочих дні з дати визначення переможця, але не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня акцепту пропозиції. 3. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося пройти державну експертизу кошторисної документації. 4. Ми погоджуємося з істотними (основними) умовами, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю, передбачених документацією. Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) Кваліфікаційні вимоги: 1. Копія Статуту або іншого установчого документу. 2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); • керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію. 4. Копія витягу з Єдиного держреєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для юридичних осіб, зареєстрованих після 07.05.2011 р., тільки виписка з ЄДРПОУ). Для нерезидентів: підтвердження того, що компанія є зареєстрованою та не припинила діяльність. 5. Копія довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (види діяльності за КВЕД-2010). 6. Копія довідки або іншого документа, що свідчить про взяття на облік платника податків. 7. Оформлений в поточному році Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або з реєстру платників єдиного податку. 8. Копія паспорта (для фізичних осіб). 9. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 10. Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються. 11. Відскановані ліцензії та дозволи на право провадження даного виду господарської діяльності, проведення відповідних робіт. 12. Довідка про виконання аналогічних договорів (в довільній формі) не менше 3-х договорів та листи відгуки до них; 13. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в довільній формі). 14. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями посвідчень та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником. 15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозиції конкурсних торгів. 16. Дозвільні документи на виконання зазначених робіт. 17. Копії документів: • баланс (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за останній звітний період; • звіт про фінансові результати (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період); • звіт про рух грошових коштів (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період). 18. Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації; 3. Технічні обов’язкові вимоги до Учасника: Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК та має надаватися в електронному вигляді (формат .ims; imd). Для розгляду повинні надаватися такі види кошторисної документації, якi підписанi та завіренi «мокрою печаткою» підрядної організації та сертифікованим кошторисником (відскановані в форматі .pdf або текстовий документ у форматі .doc; docx): - Договірна ціна з пояснювальною запискою; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - вартість витратних матеріалів; - витрати на перевезення, навантаження та вивезення сміття з об’єкта; - всі загальбудівельні витрати; - включити послуги технічного нагляду, згідно з ДБН що складають 2% від зведеного кошторису по об’єкту; - Учасник повинен в 30 денний термін отримати експертний висновок кошторисної документації за Довіненістю Замовника; - Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції обов’язковий. - гарантійні терміни на виконані роботи – не менше п’яти рокув, гарантійний термін на матеріал – не менше десяти років; - Виконання повного обсягу робіт з Капітального ремонту внутрішньої каналізаційної системи та заміна труб мережі гарячого та холодного водопостачання проводити у строгій відповідності до вимог ДБН., та відповідно до чинного законодавства із застосуванням будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, які мають сертифікати та висновки СЕС. - Якісні вимоги при застосуванні матеріалів згідно до вимог ДБН. - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. 1. Відомості з ЄДРПОУ; 2. Копія свідоцтва платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ ( витяг повинен бути наданий не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю); 3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ( для фізичних осіб); 4. Копія паспорту (для фізичних осіб); 5. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі; 6. Лист-згода на обробку персональних даних. ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ! Ваша пропозиція не приймається до розгляду незалежно від запропонованої ціни, якщо на момент проведення аукціону вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції, або не буде надано пояснення про відсутність будь-якого з документів (письмова довідка у довільній формі, завірена підписом керівника та печаткою). Пропозиція розглядається поетапно, тобто: - Спочатку розглядається та вивчається наявність документації згідно кваліфікаційних вимог; - Якщо надана документація відповідає кваліфікаційним вимогам, наступним етапом розгляду є відповідність наданої учасником документації технічним вимогам. - Якщо вся надана учасником документація відповідає і кваліфікаційним і технічним вимогам, та має при цьому найнижчу із запропонованих цінових пропозицій, Учасник визнається Переможцем! 2016-05-26 825.4
КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва" Покрівля скатна,площа 100кв.м 2016-05-16 190.0
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" Інше код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - інше (реконструкція будівлі під центр надання адміністративних послуг на Харківське шосе, 18, м.Київ) 2015-12-28 5 186.3
* У таблиці показані не більше ніж 100 останніх за часом угод
** Клікніть на заголовок стовбців, щоб сортувати по назвам, даті та кількості
Усі наведені дані - з офіційного сайту держзакупівель http://tender.me.gov.ua та системи Prozorro