Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваш автограф»

ЄДРПОУ: 38703681

  • 21.9мільйонів гривень
  • 716Угод
Хто заплатив цій установі? за що отримала кошти? Дата Сума, тис. грн
Виконавчий комітет Новоукраїнської міської ради Канцелярські товари 421.0 штука 2019-09-16 2.0
Виконавчий комітет Новоукраїнської міської ради Офісне устаткування та приладдя різне 75.0 пачка 2019-09-16 5.7
Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети" Офісне устаткування та приладдя різне 2019-09-13 5.4
КМКЛ6 Деталі в оголошенні 2019-09-11 14.5
Міністерство аграрної політики та продовольства України відсутня 2019-09-10 71.8
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" згідно зі специфікацією до договору 2019-09-06 7.1
Міністерство аграрної політики та продовольства України відсутня 2019-09-05 89.2
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва Офісне устаткування та приладдя різне 2019-09-05 137.6
Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Офісне устаткування та приладдя різне 2019-09-03 16.4
Філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" Відповідно до специфікації до тендерної документації 2019-09-02 77.7
Управління справами Верховної Ради України Опис та перелік у документації 2019-08-29 133.6
Державна інспекція енергетичного нагляду України Місце поставки товару – м. Київ, вул. Дорогожицька 11/8, 4 поверх. Обсяг закупівлі товару – 6 675 одиниць (відповідно до Додатку 3 - Специфікації товару). Строк поставки товару: протягом 5 календарних днів з дати підписання Договору із занесенням у приміщення Замовника. 2019-08-27 82.2
Міністерство молоді та спорту України канцелярські товари різні 2019-08-16 18.8
Державний вищий навчальний заклад " Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" Офісне устаткування та приладдя різне 2019-08-15 41.4
Міністерство аграрної політики та продовольства України 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (офісне канцелярське приладдя) 36059.0 Одиниця 2019-08-14 523.2
Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини" Канцелярські товари 71.0 найменувань 2019-08-14 31.1
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ Відповідно до договору 2019-08-06 3.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ Відповідно до договору 2019-08-06 3.3
Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва Канцтовари 47.0 шт 2019-08-01 21.1
КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари) 1.0 лот 2019-07-26 383.6
Український інститут експертизи сортів рослин Папка вітальна,файли А4. 200.0 штука 2019-07-23 11.8
Український інститут експертизи сортів рослин Скотч 156.0 штука 2019-07-23 2.6
Урядовий контактний центр Офісне устаткування та приладдя різне 51.0 найменувань 2019-07-18 48.6
Державна регуляторна служба України Папір офісний формат А-4, конверти, офісні канцтовари, папки реєстратори (корона), швидкозшивачі А-4, поштові листівки 2019-07-15 155.5
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ Офісне устаткування та приладдя різне 2019-07-11 5.7
Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж Канцелярські товари 2019-07-11 15.2
Комунальне підприємство "Міський магазин" виконавчого органу Київради Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин») 2019-07-08 102.1
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України А4, 80 г/м кв. 2019-07-04 30.0
Київська міська рада Канцелярське приладдя 2019-06-27 11.7
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Лотки для паперу, тубуси, пружини для палітурної машини, файли, папки в асортименті 2310.0 шт 2019-06-26 27.1
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Офісне устаткування та приладдя в асортименті 37.0 найменувань 2019-06-26 20.9
КМКЛ №7 Канцелярське приладдя 60.0 лот 2019-06-25 32.0
Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Канцелярські товари: 1 Ручка кульк. BIC RoundStic Exact СИН. прорез. грип шт 100; 2 Папка картонна (біла,із зав'язк) шт 40; 3 Папка-зшивач А4 ЄВРОПЕРФ. 4-240, 4OFFICE шт 80; 4 Папір нотат. НЕПРОКЛ. (БІЛИЙ) 85х85 (400л.) Crystal шт 28; 5 Степлер №24/6 (20л.) Buromax ВМ-4203-02 син шт 20; 6 Стікери-закл. (12х45) 4Office 4-427 пак 10; 7 Зшивач (білий картон.) шт 2200; 8 Ножиці 18см ВМ-4536 пластм.ручки шт 15; 9 Клей-олівець 21г PVА, 4-339, 4OFFICE шт 22; 10 Лінійка 30 см , пластикова 23875-4 син. шт 15; 11 Ніж канц. (18мм) Buromax 4646 х60 шт 5; 12 Точилка _із/КОНТЕЙН. KUM 210К шт 15; 13 Штемпельна фарба (червона) Trodat 7011 (28мл) шт 1. 2019-06-24 7.2
КМПБ №6 Згідно додатку до закупівлі. Товар повинен відповідати наданим фото у додатку. Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. . Накладні та договір з відкритою датою. 8. Зразки на запит обов’язкові. 2019-06-24 25.0
Государственное предприятие "КОНСТРУКТОРСКОЕ БЮРО "ЮЖНОЕ" ИМ. М.К.ЯНГЕЛЯ" Канцелярське приладдя в асортименті 1.0 посл. 2019-06-20 300.0
ЦЕНТР ЕМД ТА МК Вимоги до закупівлі наведено в оголошенні (додаток 1) 2019-06-20 116.4
Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно додатків 2019-06-19 22.6
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" Закупівля здійснюється за кошти державного бюджету 2019-06-18 44.4
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва Детальний опис закупівлі викладено в документації 2019-06-14 35.1
Музей історії міста Києва 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) 2019-06-14 11.4
Відділ молоді та спорту Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Діловий щоденник недатований А5 формату - 30 шт. Обкладинка – штучний шкірзамінник. Формат – 150х210х25 мм. Блок – білий папір. Закладки дві (стрічки ляссе). Кулькова ручка (металевий корпус) в подарунковій коробці - 30 шт. Рамка декоративна А4 - 30 шт. Грамота - 30 шт. 2019-06-14 3.9
Управління справами Верховної Ради України блокноти, папірці для нотаток, реєстраційні журнали 4205.0 шт 2019-06-12 47.7
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" Зошит клітка (48 л.), Зошит клітка (96 л.) 2019-06-12 3.8
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Офісне устаткування та приладдя різне 350.0 пачка 2019-06-11 45.8
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Зарицький Гліб Костянтинович Телефон – (044) 256-92-36, 067 193-93-77 2019-06-07 4.6
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" 100 найменувань згідно з документацією на закупівлю 2019-06-05 44.1
Київський національний університет імені Тараса Шевченка строк поставки - 30 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору) 2019-06-05 299.2
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Антонова Олена Григорівна. Телефон - (044) 456-52-29 2019-06-03 11.0
Банкнотно-монетний двір Національного банку України Лічильна та обчислювальна техніка "Калькулятор" 46.0 шт 2019-06-03 6.2
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі та його кількість зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Антонова Олена Григорівна. Телефон - (044) 456-52-29 2019-05-30 42.7
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі та його кількість зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Зарицький Гліб Костянтинович Телефон – (044) 256-92-36, 067 193-93-77 2019-05-28 36.4
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі та його кількість зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Зарицький Гліб Костянтинович Телефон – (044) 256-92-36, 067 193-93-77 2019-05-28 13.1
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України Освіжувач повітря Glade (300 мл), засіб відбілювач "Білизна" Z-Best (1000 мл.), засіб для чистки CIF-крем (500 мл.), засіб для труб "Крот" (1л.), мило туалетне "Дитяче"Шарм (5*70г .) 2019-05-27 0.8
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України Папір BALLET UNIVERSAL (80 г/м, 500 арк.) формат А4, стікери-закл. (12х45) DELTA 2450-02(5цвх25 шт.) неон стрілки, Клей-олівець 25 г. Axent 71.13 PVP, Степлер №10 (15 г.) Delta 4215-02 синій, Файли А4_глянц (100 шт. А4+230х305) Delta 01004 2019-05-27 3.4
Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Канцелярські товари 1170.0 штуки 2019-05-24 7.3
КНП "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Офісне устаткування та приладдя різне 5648.0 штуки 2019-05-23 40.2
КНП "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Швидкозшивачі та супутне приладдя 4470.0 штуки 2019-05-23 37.7
Управління справами Верховної Ради України Знаходиться у документації 2019-05-16 13.6
Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка відповідно до переліку, що доається 2019-05-03 28.5
Комунальна корпорація "Київавтодор" Канцелярські товари 2019-04-25 85.8
ДП "Центр державного земельного кадастру" в особі Київської обласної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" Офісне устаткування та приладдя різне 30.0 найменувань 2019-04-18 15.3
Дирекція художніх виставок Канцелярські товари 2019-04-17 1.7
Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київська Мала академія наук учнівської молоді" Канцелярські товари (Код згідно ДК 021:2015 30192700 –8 Канцелярські товари). 2019-04-16 35.6
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 38 найменувань згідно Додатку 3 тендерної документації 2019-04-15 100.7
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 2.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 7.3
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 2.9
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 3.5
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 2.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 11.2
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 15.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 61.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 10.3
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-11 0.9
Служба зовнішньої розвідки України клей ПВА, силікатний, олівець, рідке скло 2019-04-11 35.3
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 1.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 4.2
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 1.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 5.9
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 4.5
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 5.0
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ згідно договору 2019-04-10 1.0
Київський Палац дітей та юнацтва Папір офісний. 993.0 шт 2019-04-09 49.1
Київський Палац дітей та юнацтва Канцелярські товари. 4797.0 шт 2019-04-09 49.8
ДКЛ № 3 Солом"янського району м.Києва Надання цінвої пропозиції.Доставка товару за рахунок Постачальника 2019-04-03 18.6
ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" Перелік в документації 2019-04-03 34.5
Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) 2224 одиниці 2019-04-03 18.5
ДКЛ № 3 Солом"янського району м.Києва надання всіх установчих дркументів, цінової пропозиції. Доставка товару за рахунок Постачальника 2019-04-01 22.0
Комунальна реабілітаційна установа "Київський центр незрячих" Калькулятори бухгалтерські -5 штук 2019-04-01 1.5
Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" Біндер 19 мм, Economix або аналог 190.0 упаковка Біндер 32 мм, Economix або аналог 200.0 упаковка Блок стікерів 75*75, Economix або аналог 300.0 упаковка Книга обліку 192 арк, Престиж або аналог 50.0 штука Книга обліку 96 арк, Престиж або аналог 50.0 штука Коректуюча рідина, Economix або аналог 150.0 штука Маркер для скла чорний, Centropen або аналог 300.0 штука Набір маркерів кольорових Economix або аналог 50.0 набір Олівець звичайний Economix або аналог 300.0 штука Олівець-коректор Economix або аналог 150.0 штука Папір А3 Zoom або аналог 20.0 пачка Папір А4 Zoom або аналог 1160.0 пачка Папір для нотаток 9*9 Economix або аналог 350.0 пачка Папір тонкий для письма Україна або аналог 160.0 упаковка Папка картонна на зав'язці Buromax або аналог 100.0 штука Папка-реєстратор 5см Economix або аналог 290.0 штука Папка-реєстратор 7см Economix або аналог 240.0 штука Ручка масляна синя ECONOMIX ICEBERG або аналог 1300.0 штука Скоби № 10 Economix або аналог 230.0 упаковка Скоби № 24/6 Economix або аналог 850.0 упаковка Скотч прозорий 18/30 Buromax або аналог 250.0 штука Скотч прозорий 48/50 Buromax або аналог 250.0 штука Скріпки круглі нікельовані 25/28 Economix або аналог 350.0 упаковка Скріпки круглі нікельовані 50 мм Economix або аналог 200.0 упаковка Стікери Buromax або аналог 400.0 штука Точилка для олівців Economix або аналог 90.0 штука Швидкозшивач картонний Buromax або аналог 800.0 штука Швидкозшивач пластиковий Buromax або аналог 1200.0 штука Бокс для архівації твердий 400.0 штука Конверт для диску DVD, Куверт або аналог 5500.0 штука Скоби 23/10 Buromax або аналог 5.0 упаковка Скоби 23/13 Buromax або аналог 6.0 упаковка Фарба штемпельна Тродат синя (аналоги розглядатись не будуть) 100.0 штука Фарба штемпельна Тродат червона (аналоги розглядатись не будуть) 1.0 штука 2019-03-28 186.5
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва 3019 (30192700-8) Канцелярські товари 2019-03-28 9.6
Київська міська рада канцелярське приладдя 2019-03-27 93.5
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва" Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари). Детальний опис предмета закупівлі вказано в тендерній документації. 2019-03-25 10.7
ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) 41.0 одиниця 2019-03-22 85.6
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва Канцтовари. Технічні вимоги, істотні умови договору та вимоги до учасників закупівлі наведені у прикріпленій документації. Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: менеджер з постачання КП УЗН Шевченківського р-ну - Вовк Олександр Анатолійович, тел. (093) 756-31-33. 2019-03-20 18.8
Комунальна реабілітаційна установа "Київський центр незрячих" Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 1415.0 штука 2019-03-19 15.2
Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва" Канцелярські товари 2019-03-18 141.8
ДУ "Офіс із залучення та підтримки інвестицій" Канцелярські товари 2869.0 од 2019-03-18 28.8
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України Папiр BALLET UNlVERSAL (80г/м; 500арк.) ф,А4 пач, Штемпельна фарба (синя) Trodat 7011 (28мл) шт., Папiр Вurоmах матов (А4 180г/м 100л.), Дошка пробкова Вurоmах ВМ-00,| 3 45х60см, Файли А4 _ГЛЯНЦ. ('l00шт.), Папка картонна (бiла,iз зав'язк), точилка Axent, Ножицi 18см Axent 6304-09-А Shell Бiло-салатовi, Рамка декоративна (21х30) J. Otten 2019-03-14 3.0
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України Засіб для унітазу Утенок (500мл.), мило рідке (5 л.), пакет для сміття (35 л.) 2019-03-14 0.8
* У таблиці показані не більше ніж 100 останніх за часом угод
** Клікніть на заголовок стовбців, щоб сортувати по назвам, даті та кількості
Усі наведені дані - з офіційного сайту держзакупівель http://tender.me.gov.ua та системи Prozorro