Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку нашого проєкту Закупівлі. Цьому проекту вже більше 8 років, і йому потрібен ремонт. Ми б хотіли не просто повернути його до життя, а оновити та вдосконалити. Щоб зробити це, нам потрібно дізнатися хто ви, як ви користуєтеся Закупівлями та для чого. Ми будемо дуже вдячні якщо ви погодитеся присвятити пів години свого часу для інтерв'ю і відповісти на кілька наших запитань.

Якщо ви хочете нам допомогти, залиште будь ласка свої контакти в формі за посиланням

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ АКСІОМА"

ЄДРПОУ: 34721953

  • 1.3мільйонів гривень
  • 19Угод
Хто заплатив цій установі? за що отримала кошти? Дата Сума, тис. грн
Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" Програмна продукція у вигляді доступу до онлайн-сервісів та оновлень автоматизованих систем 2020-11-04 6.6
Департамент економічного розвитку Одеської міської ради Послуги на право використання інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації 1.0 посл. 2020-09-08 44.5
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. 2020-08-18 95.0
Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес аналітики (Довідковий ресурс для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності «YOUCONTROL») 1.0 послуга 2020-07-08 20.0
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ" Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням 1.0 посл. 2020-06-10 5.0
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Подовження технічно-консультаційної підтримки автоматизованої інформаційної системи обліку для бюджетних установ 1.0 послуга 2020-06-01 9.5
ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" Доступ до онлайн-сервісів ТЕХНО та оновлення програмної продукції-12 місяців-1 шт 2020-05-29 4.5
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги з супроводу програмного забезпечення на платформі 1С:Підприємство – 361 людино/годин (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: засобами телефонного зв’язку, електронною поштою або на території Замовника за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 12 календарних місяців з дати підписання договору сторонами. 2020-04-03 173.0
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ" Право на використання інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації 1.0 набір 2020-03-20 135.0
Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г.Тичини в м.Києві Послуги з технічної підтримки програмного продукту UA-Бюджет: - Бухгалтерський облік – банківські та касові операції, взаєморозрахунки з клієнтами і співробітниками, гнучка система формування журналів-ордерів і головної книги, облік зобов’язань (юридичні і фінансові зобов’язання та платіжні доручення), звітність згідно з вимогами Мінфіна та державного казначейства (форми 2,4,7, картки касових і фактичних витрат, форми звітності 2ДС-5ДС, картки готівкових операцій, капітальних видатків, доходів по спецрахункам та ін.). - Фінансовий облік – плани асигнувань по бюджету і спецрахунку для головної організації та зовнішніх підрозділів, відомості розподілення та кредитування, побудова тимчасових та постійних кошторисів, побудова фінансових документів в друкованому вигляді та на електронних носіях, побудова звітності по асигнуваннях – реєстри фінансування, зведені та детальні довідки по фінансуванню, бюджету і спецрухунку. - Реалізація бюджетної та фінансової звітності. - Розрахунок заробітної плати - всі операції по нарахуванню зарплати автоматизовані, в тому числі, розрахунки надбавок різної складності, ведення та зміни окладів згідно тарифної сітки, розрахунок відпускних з урахуванням коефіцієнта індексації, розрахунок фіксованої та поточної індексації, розрахунок за вислугу років з автоматичним розрахунком стажу, ведення як індивідуальних так і групових табелів за бажанням замовника, формування всіх необхідних регламентних звітів (форма 1ДФ, звіт в пенсійний фонд по ЄСВ) та звітів для внутрішнього користування – зведення нарахувань та відрахувань в фонди, зведення за тарифними розрядами, зведення за категоріями працюючих робітників, різноманітні списки, довідки, звіти за лікарняними та відпустками і т.д. - Облік матеріалів, необоротних активів, паливно-мастильних матеріалів, запасів - ведення прибутково-видаткових документів на складах по матеріально-відповідальним особам, облік активів відповідно до регламентної облікової політики, періодичне нарахування зносу, інвентаризація активів та запасів з побудовою всієї періодичної звітності та інвентаризації, порівняльні відомості та протоколи інвентаризації, забезпечення користувача можливістю отримання оперативної інформації за залишками матеріальних цінностей в різних аспектах. - Облік кадрів є невід’ємною частиною підсистеми нарахування заробітної плати та виконує наступні функції – формування кадрових наказів та наказів, специфічних для установи, за заздалегідь підготовленими користувачами шаблонами, ведення приватної картки співробітника, автоматичне та ручне ведення табелю обліку робочого часу, автоматична генерація зарплатних документів на основі кадрових наказів, генерація кадрових звітів у різноманітних розрізах. - Реалізація функціональних ділянок, специфічних для форми діяльності Замовника. - Всі функціональні ділянки інтегровані в єдину базу даних, реалізовані на єдиних принципах і забезпечують отримання головної книги та комплекса регламентної звітності. - Учасник оперативно реагує на зміни в законодавстві та забезпечує своєчасну реалізацію змін у формах звітності та обліковій політиці. - Замовник забезпечує постійний зв’язок з представником Учасника для оперативних консультацій та доопрацювань. - Консультації Замовника та програмне супроводження системи здійснюється як через віддалений доступ, так і безпосередньо на ділянці Замовника (від 5 до 10 годин) - Строк надання Послуги: 2020 рік. *Відповідно до листа Департамента інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №075-304 від 27.01.2020 року щодо погодження закупівель у сфері ІТ на 2020 рік. 2020-03-19 9.5
Київська міська школа вищої спортивної майстерності послуги з постачання програмної продукції «UA-Бюджет» у вигляді доступу до онлайн-сервісів та оновлень автоматизованих систем, через систему Інтернет 2020-02-26 9.7
КП «ПИТАНИЕ» Продукт програмного забеспечення для баз даних 12.0 міс 2020-02-05 6.4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Програмна продукція BAS Документообіг КОРП 3.0 од. 2019-10-30 205.6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" Особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань, що стосуються предмету закупівлі Олешкевич Павло Костянтинович, Керівник управління проектами та програмами Офісу управління проектами,тел. +38 (067) 209-83-88 e-mail: p.oleshkevych@digital.naftogaz.com 2019-09-09 358.8
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України 1.0 посл. 2019-05-16 99.0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1С:Підприємство 8. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 1.0 посл. 2019-04-24 84.7
КП "Вінницяоблтеплоенерго" Програмна продукція у вигляді доступу до онлайн-сервісів та оновлення автоматизованих систем 1 послуга 2018-12-06 4.5
ВП "Держенергонагляд у Південно-Західному регіоні" ДП "НЕК "Укренерго" код 64.20.1 - послуги з передавання даних і повідомлень 2012-03-28 12.0
ВП "Держенергонагляд у Південно-Західному регіоні" ДП "НЕК "Укренерго" послуги з передавання даних і повідомлень 2011-05-25 7.6
* У таблиці показані не більше ніж 100 останніх за часом угод
** Клікніть на заголовок стовбців, щоб сортувати по назвам, даті та кількості
Усі наведені дані - з офіційного сайту держзакупівель http://tender.me.gov.ua та системи Prozorro

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.