ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ЄДРПОУ: 41925714

  • 17.3мільйонів гривень
  • 923Угод
Хто заплатив цій установі? за що отримала кошти? Дата Сума, тис. грн
Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" Миючі засоби 2019-06-18 7.0
Комунальна соціальна установа "Київський міський комплекс соціальної адаптації інвалідів з розумовою відсталістю" Господарчі товари 2019-06-18 10.0
Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" Туалетний папір та інша паперова продукція 2019-06-18 3.0
Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" Господарські товари 2019-06-18 5.7
Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" Канцелярські товари для офісу 2019-06-18 6.4
Комунальний заклад виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів" Комутатор на 5 портів 2019-06-18 0.3
Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Комутатори 2.0 шт 2019-06-18 30.9
Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" Папір офісний А4 2019-06-18 9.3
Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області Джерело безперебійного живлення APC Back-UPS 650VA (BX650LI-GR) 2019-06-14 49.8
Школа І-ІІІ ступенів № 213 Деснянського району міста Києва Господарські товари 2019-06-14 7.1
Маріупольське вище металургійне професійне училище Доставка за рахунок постачальника, за адресою Донецька область, м. Маріуполь, Кальміуський р-н, пров. Єрмака, 31 до 14-00 в робочі дні. Пересилання всіх документів необхідних для укладення договору за рахунок постачальника 2019-06-14 18.9
ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ Канцелярські товари 2019-06-13 6.5
Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС Офісне устаткування та приладдя різне (Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби в асортименті) 2019-06-13 25.2
Міністерство закордонних справ України « Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) 5720.0 пачка 2019-06-13 453.0
Київський університет імені Бориса Грінченка Канцелярське приладдя 2019-06-13 8.5
Військова частина А0796 доставка за рахунок постачальника 2019-06-11 9.9
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту" Миючі засоби та засоби для чищення 722.0 шт 2019-06-10 13.8
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва Відповідно до технічного завдання 2019-06-10 19.4
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ засоби для догляду та чищення килимів, підлоги, туалетів, скла, посуду, труб, рідке мило туалетне, білизна, порошок для чищення, засоби універсальні для чищення 1213.0 штука 2019-06-10 33.7
Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат Машинка для стрижки волосся; Праска електрична 2019-06-07 4.4
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської районної ради Ноутбук (15000) 2019-06-07 12.5
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація Папір А3 80г/м 2 , конверти С6 2019-06-07 6.8
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А-4) 220.0 пачка 2019-06-07 16.7
Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва Товари господарського призначення 2019-06-06 11.0
"ЦЕНТР СІМ'Ї" СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Багатофункціональні пристрої 2.0 штука 2019-06-06 8.9
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом'янського району м. Києва Засоби для миття та чищення 2019-06-06 4.8
Київське вище професійне училище будівництва і дизайну Господарчі товари для прибирання 1 Віники « Сорго» вищий гатунок 96 шт. 2 Мітли березові(свіжа) 150 шт. 3 Лопата для снігу широка “ Maan” широкий ковш,з округленою металевою ручкою 45х75см 3 шт. 4 Щітка для прибирання L=22 h=120 на дерев’яній колодці з ручкою»ЧП КВВ» 4 шт. 5 Швабра для миття вікон з телескопічною ручкою SQUIZZO VETRI 20 см 2шт. 6. Набір совок і щітка з довгою ручкою10см. 5шт 7. Комплект» Ершик для унітазу» 8 шт. 8. Корзина для сміття (білі) 10 шт. 9. Прибиральний візок,каркас якого виконаний з металу,пластиковий віджим розмір 900х450х800 ммі, два пластикових відра по 25 літрів і додатково кошик для аксесуарів. 5 10. Швабра по бокам кнопки для розкладання та складання швабри, по боках два отвіра, в яку вставляються кнопки від мопа,діаметр від 18 до 23 мм.Розмір 40х11 см 5 11. Рукоятка алюмінієва для швабри з віджиму 5 12. Моп,хлопко вий для влажного прибирання,з боку на кнопках, для кріплення швабри. Розмір 44х12 см 10 2019-06-06 17.4
Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків Мітли, лопати, інструменти 2019-06-05 9.2
Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України Опис предмета закупівлі та його кількість зазначено в документації до закупівлі. Контактна особа – Антонова Олена Григорівна. Телефон - (044) 456-52-29 2019-06-05 22.2
Музей історії міста Києва Господарчі товари згідно переліку 2019-06-05 21.6
Головний інформаційно-комп'ютерний центр Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення Служби безпеки України USB флеш-носії 70.0 шт. 2019-06-05 7.7
Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації Засоби для прибирання 2019-06-03 8.2
Національний музей українського народного декоративного мистецтва Аналогів не пропонувати. 2019-06-03 33.8
Служба у справах дітей та сім'ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Крісло Новий Стиль Jupiter GTP НС C-26 або аналог/еквівалент, Крісло JUPITER GTP НС C-26 має механізм «Перманент-контакт», металеву базу з пластиковими накладками, пластикові нерегульовані підлокітники, пневмопатрон для регулювання висоти сидіння. Оббивка: тканина Cagliari — матеріал, що складається зі 100% синтетичного волокна Колір: чорний з білим Ширина: 620 мм Ширина сидіння: 460 мм Висота: 850...1060 мм Переваги: * М'яка профільована спинка * Пластикові підлокітники * Механізм «Перманент-контакт» * М'яке профільоване сидіння * Регульована висота сидіння * Металева база з пластиковими накладками 2019-06-03 6.5
ДП Центр державного земельного кадастру 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне 54.0 найменувань 2019-06-03 35.4
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Багатофункціональний пристрій (лазерний) 10.0 штука 2019-06-03 68.4
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації Канцелярські товари 2019-06-03 30.6
КУ "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоровя" Житомирської обласної ради" доставка за рахунок постачальника 2019-06-03 46.0
ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ" 39710000 – 2 Електричні побутові прилади 5.0 штуки 2019-05-31 8.4
ВІЙСЬКОВИЙ ІНСТИТУТ ТАНКОВИХ ВІЙСЬК НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ" Стіл проекційний ITech TS-6 2.0 штука 2019-05-31 3.8
Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської райдержадміністрації Ноутбук НР 250 G6 ( 5PP11EA ) 3.0 шт 2019-05-30 38.1
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Кальміуського району м.Маріуполя Донецької області Закупівля телевізора 2019-05-30 6.1
Державна установа «Офіс адміністрування проектів міжнародного фінансового співробітництва» Принтер Canon i-SENSYS LBP710CX 1.0 шт 2019-05-30 11.0
Комунальний заклад освіти "Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр"Дніпропетровської обласної ради" Холодильник 2019-05-30 7.5
Відділ молоді та спорту Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації Телефонні чи телеграфні комутаційні апарати ( телефонні апарати) 2019-05-30 6.3
Автобаза Конституційного Суду України Канцелярські товари 2019-05-29 18.2
ОЦКРОІВІП Телевізори 2.0 шт. 2019-05-29 13.3
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація Тека-реєстратор формату А4 7 см чорного або синього кольору. Замовник не розглядає еквіваленти або аналоги товару. До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом не більше ніж 5 робочих днів з дня укладення договору. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02. 2019-05-29 8.1
ДП "ПРОЗОРРО" Стакани 720.0 упаковка 2019-05-28 15.5
ШВД №5 Лічильник води 1.0 штуки 2019-05-28 1.5
ШВД №5 Туалетний папір 100.0 штуки 2019-05-28 0.8
ШВД №5 Меблі 4.0 штуки 2019-05-28 7.0
Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Комп'ютерне обладнання (оперативна пам'ять) 2019-05-27 3.1
Київський психоневрологічний інтернат Поставка разова, детальний опис дивитись в інформації для учасника. 2019-05-27 21.0
Дитячо-юнацька спортивна школа №24 Шевченківського району м.Києва Канцелярські та господарські товари для потреб ДЮСШ 2019-05-27 5.0
Сумський апеляційний суд приймаються пропозиції торгівельної марки «Verbatim» 2019-05-27 19.1
Український інститут експертизи сортів рослин Обсяг постачання відповідно до додатку 2 Тендерної документації 2019-05-27 168.4
КНП "КМЦ нефрології та діалізу" Канцелярські товари ( файли підвісні) 100.0 штуки 2019-05-27 1.6
КЗ "Парк культури і відпочинку "Екстрим-парк" Відео проектор 1.0 шт 2019-05-27 9.5
Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва - Лотки вертикальні на 3 розділа – 10 шт. - Лотки горизонтальні на 3 розділа -5 шт. - Скоби № 10 1000 штук в упаковці – 10 уп. - Скоби № 24/6 1000 штук в упаковці – 20 уп. - Скотч прозорий (18мм*20мм)– 20шт. - Скотч прозорий (48мм*66мм)– 10 шт. - Скріпка 100 штук 25мм – 20 уп. - Набір паперових смужок для КВІЛІНГА (ширина 5мм та довжина 700мм, щільність 130г/м. кв. 8 кольорів) – 10 уп. - Набір фарби гуаш 12 кольорів – 20 уп. - Альбом для малювання на 12 аркушів (формат А-4, щільність паперу 100г/м.кв.) – 50шт. - Набір кольорового паперу двосторонній (формат А-4, 9 аркушів, 9 кольорів) – 30 уп. - Набір кольорового картону двосторонній (формат А-4, 9 аркушів, 9 кольорів)- 30 уп. - Степлер на 25 листків – 4 шт. - Ручка кулькова синя – 100 шт. - Набір художніх пензликів 6 штук, з ворсу білки. Розміри 1,2,3,4,5,6. Підходить для малювання аквареллю, гуашю, акрилом – 10 уп. - Набір кольорового паперу оксамитовий (формат А-4, 10 аркушів/10 кольорів) – 10 уп. - Набір офісного кольорового паперу двосторонній різнокольоровий, А-4, 80 г/м. кВ., 250 аркушів, колір асорті 10 кольорів. – 5 пачок - Набір олівців кольорових 12 шт. 4100-12CB (м'якої твердості) – 10 уп. - Пензлик для клею, 13 см. Синтетичний – 10 шт. - Набір маркерів текстових 8 штук різнокольорові в блістері – 3 уп. - Ніж канцелярський 18 мм – 10 шт. - Ножиці дитячі 165 мм, навчальні (з 4-ма кільцями з лінійкою) – 7 шт. 2019-05-23 5.6
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація Ароматизатори та воски (ароматизатор повітря) 2019-05-23 1.0
Технічний ліцей Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" м. Києва Комп'ютерне обладнання 2019-05-23 19.5
Технічний ліцей Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" м. Києва Офісне устаткування та приладдя різне 2019-05-23 7.9
Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації Rод за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання 2019-05-23 23.8
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація Згідно з додатком до оголошення 2019-05-23 10.2
Міська спеціалізована молодіжна бібліотека "Молода гвардія" Канцелярські товари 2019-05-22 12.8
Тернопільська міська рада Рації. Детальний опис доданий у додатку. Доставка за рахунок постачальника. На період гарантійного обслуговування доставка теж за рахунок постачальника. Гарантійний термін експлуатації не менше 1 року. Даний товар повинен бути новий! Всі запитання по номеру (0352) 40-41-67. 2019-05-22 4.7
Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 2019-05-22 5.0
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація Парфуми, засоби гігієни (мило рідке) 2019-05-22 1.9
НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ "КИЇВСЬКА КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ" Відповідальна особа: Гниденко Валерій Григорович - (066) 916-49-31 2019-05-21 7.6
Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв" Відповідно до технічних вимог 2019-05-21 23.7
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва 30197630-1 Папір для друку 2019-05-21 20.2
Головне управління Національної поліції в Харківській області Монітор кольоровий 3.0 штука 2019-05-21 29.3
УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість. 2019-05-21 8.5
Головне управління Національної поліції в Харківській області Комплектуючі для передавання сигналу 6.0 штука 2019-05-21 2.6
Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва Господарчі товари для прибирання 2019-05-20 3.8
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ноутбук Dell Inspiron 3573 (I35C45DIW-70) Black (або еквівалент) 1.0 штука\nНоутбук Dell Inspiron 5570 (I515F5R8H2DDL-8BK) Black (або еквівалент) 1.0 штука 2019-05-20 24.9
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ЗДІЙСНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ДОПОМОГИ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Мережеве обладнання 3.0 одиниця 2019-05-20 11.4
Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 2019-05-17 6.2
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" Склад поставки: - Принтер-сканер-копір - Кабель живлення - USB- кабель - CD з програмним забезпеченням та драйверами для Windows та OS X - Інструкція з налаштування - Гарантійний талон - 4 контейнери з чорнилами (чорний, блакитний, пурпуровий, жовтий) - Гарантія не менш 12 місяців Особливості: компактні, повністю інтегровані в корпус, чорнильні ємкості замість картриджів 2019-05-17 5.3
ШВД №5 Тиммер 1.0 штуки 2019-05-16 3.5
Військова частина А0351 TA Panasonic KX-TS2350UA-50шт.; Panasonic KX-TS2382UA – 20шт., або еквівалент 70.0 штука 2019-05-16 33.9
Військова частина А0351 ІР телефон Grandstream GXP2140 – 5шт., ІР телефон Grandstream GXP2130 – 11шт., ІР телефон Grandstream GXP1610 – 16шт.,консоль для ІР телефона Grandstream GXP2200 – 7шт., або еквівалент 39.0 штука 2019-05-16 78.7
КЗ Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради закупівля здійснюється за рахунок коштів зекономлених в результаті проведення допорогових закупівель - UA - 2019-04-16-002424-a на суму 3990,00 грн. - UA - 2019-04-16-000067-b на суму 4100,00 грн. - UA - 2019-04-16-001628-с на суму 774,00 грн. В цілому на суму 8864,00 грн. 2019-05-16 3.9
Управління справами Верховної Ради України Знаходиться у документації 2019-05-15 174.1
ШВД №5 Згідно оголошення 2019-05-15 15.7
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім" Офісне устаткування та приладдя різне 2019-05-15 10.0
Житомирський військовий інститут С. П. Корольова Спеціальне обладнання для знищення документів shredMARK 1203X (дивись документацію) 4.0 штука 2019-05-15 10.0
Фінансове управління Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Папір офісний для друку та копіювання (формат А4) 2019-05-15 6.1
Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Служби у справах дітей та сім"ї Виконавчого органу міської ради (Київської міської державної адміністрації) Канцелярські товари 2019-05-14 7.0
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва Засоби мийні та засоби для чищення - 15 найменувань / одиниць 2019-05-14 9.4
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва" Рушники-вкладиші, Z-образні, зелені - 300 уп. Розмір рушника в розгорнутому вигляді - 25 х 23 см Матеріал виготовлення - одношарова вторсировина Доставка безкоштовна 2019-05-14 4.0
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва Канцтовари різні (папки, швидкозшивачі, олівці, ручки тощо) 2369.0 шт\nКанцтовари різні (скоби, маркери, файли А4, скріпки тощо) 330.0 уп 2019-05-14 47.9
ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ДК 021:2015 -30140000-2 Лічильна та обчислювальна техніка 2019-05-14 2.9
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації папір для друку 2019-05-13 12.0
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Паперознищувальні машини «Шредери» 2019-05-13 5.5
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації закупівля телефонів 2019-05-13 7.8
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4.4. Статут (для юридичної особи)*. 4.5. Паспорт (для фізичних осіб )* 4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. 2019-05-13 17.7
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" Необхідність придбання принтера саме HP LaserJet P2035 (CE461A) (докладні характеристики наведені в окремому файлі) обумовлена наявним на підприємстві парком принтерів та картриджів для них. Вимоги до постачальника пального А-95 Євро 5 (імпортний): 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту поставки. 5. Наявність сервісних центрів у м. Києві. 6. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 7. Гарантія згідно з умова виробника, але не менше 12 місяців. 2019-05-13 5.7
ОЦКРОІВІП Пилосос, машинка для стрижки, мультиварка, електродуховка, хлібопіч, мікроволновка, міксер, блендер, електромясорубка 10.0 шт. 2019-05-13 21.3
* У таблиці показані не більше ніж 100 останніх за часом угод
** Клікніть на заголовок стовбців, щоб сортувати по назвам, даті та кількості
Усі наведені дані - з офіційного сайту держзакупівель http://tender.me.gov.ua та системи Prozorro