Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Приватне підприємство "Укрбізнесконсалтинг"

ЄДРПОУ: 30053140

  • 3.0мільйонів гривень
  • 40Угод
Хто заплатив цій установі? за що отримала кошти? Дата Сума, тис. грн
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Львівській області Ноутбук HP 250 G7 1.0 штуки 2020-10-21 19.6
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Львівській області Принтер 1.0 штуки 2020-10-21 4.9
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Акустична система Sven PS-490 Black 1.0 штуки 2020-10-15 2.6
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Львівській області Комп'ютерне обладнання 9.0 штуки 2020-10-07 7.9
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Львівській області Джерела безперебійного живлення 1.0 штуки 2020-10-07 1.4
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Заправка картриджів 1.0 послуга 2020-10-06 12.5
ПрАТ Львівобленерго Камери з інтерфейсом USB 40.0 шт 2020-09-24 49.2
ПрАТ Львівобленерго Cпікерфони та акустичні системи 43.0 шт 2020-09-24 49.7
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Принтери та плотери (БФП CANON G2411 PIXMA 1шт.) 2020-09-16 5.0
Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп'ютерної та офісної техніки, ремонт ББЖ 2020-09-16 5.0
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Автоматизоване робоче місце із встановленим програмним забезпеченням 4.0 Одиниця 2020-09-07 4.1
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Автоматизоване робоче місце із встановленим програмним забезпеченням 1.0 штуки 2020-09-03 4.8
КП "Нерухомість та майно" Принтер 1.0 шт 2020-08-17 4.6
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Комп'ютер BRAIN Business C500 (U0455844) ТУ У 26.2-24083083-001:2018 2020-08-11 16.2
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Згідно договору 2020-07-22 25.0
КЗ ЛОР"ЛОЦ МСЕ" Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та офісної техніки 1.0 послуга 2020-06-22 10.0
ПрАТ Львівобленерго Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів 1.0 послуга 2020-04-16 96.0
Ліцей №93 Львівської міської ради Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний дисплей) 1.0 штуки 2019-12-09 120.0
Ліцей "Сихівський" Львівської міської ради Інтерактивний дисплей та телевізори 1.0 лот 2019-11-25 200.0
Ліцей імені Василя Симоненка Львівської міської ради Ноутбук Dell Inspiron 3582 (I35P54S1NIW-73B) 10.0 шт БФП Samsung SL-M2070 (SS293B) 3.0 шт Планшет Samsung Galaxy Tab A 10.5" LTE 3/32GB Black (SM-T595NZKASEK) 1.0 шт Планшет Samsung Galaxy Tab A 10.1" T510 WiFi 2/32GB Black (SM-T510NZKDSEK) 3.0 шт 2019-11-22 161.0
Ліцей №28 Львівської міської ради Придбання телевізорів: Vinga S55UHD20B-3шт.; Vinga L32FHD21B-1 шт.;Vinga L43FHD23B - 7шт.; та МФУ Samsung SL-M2070W -3 шт. 14.0 штуки 2019-11-19 149.9
Ліцей №93 Львівської міської ради Комп'ютерне обладнання (ноутбуки) 13.0 штуки 2019-11-18 180.2
Ліцей №52 ім. М.Лобачевського Львівської міської ради Постачальник повинен поставити замовнику товар якість якого відповідає стандартам, технічним умовам, нормам передбачених для даного виду товару. При поставці постачальник передає замовнику гарантійні документи на отриманий товар. 2019-11-15 109.0
Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Львівської міської ради Компютерне обладнання для підвищення якості освіти (комплекти COMEL Business С500+Win10, ноутбук Dell Inspiron 3582) 10.0 штуки 2019-11-15 180.2
Ліцей №28 Львівської міської ради Придбання 10 штук комп’ютерів COMEL Business C500+Win10/TFT/UPS/KM 10.0 штуки 2019-11-15 180.2
Ліцей "Сихівський" Львівської міської ради Комп'ютерне обладнання (комп'ютери) 10.0 штуки 2019-11-14 180.2
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова Комп`ютерне обладнaння(комп`ютера COMEL Business C500+Win10/TET/UPS/КM,ноутбуки Dell lnspiron3852) 15.0 штуки 2019-11-14 180.2
Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 ім. М. Конопницької Львівської міської ради Львівської області Ноутбук 3582 (I35P54S1NIW-73B) 8.0 штуки 2019-11-14 87.2
Ліцей «Оріяна» Львівської міської ради Комп"ютерне обладнання 10.0 штуки 2019-11-13 180.2
Ліцей №28 Львівської міської ради Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)" 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за нижченаведені показники: Інтерактивна дошка • колір рамки чорно-білий; • тип дисплея LED; • покриття екрану спец скло (антітреніе, антиблик); • діагональ не менше 64 "(163.9 см); • активна поверхня, не менше см 145.7 x 83.3; • співвідношення сторін 16:9; • дозвіл не гірше 4K UHD; • число торкань не менше 10 (Win, Mac); • технологія розпізнавання інфрачервона; • жести мультитач; • лоток пасивний; • стилус; • контрастність не менше 1200: 1; • гарантія не менше 1 року; • габарити, см 151,6 x 93,2 x 11.3; • вага, кг не більше 42,5; • розмір упаковки, см 168.5 x 26 x 116.2; • вага брутто, кг не більше 62; • панель управління; • звук не менше 10 Вт динамік (2 шт.); • індикатор стану; • підключення USB; • енергоспоживання 220 Вт (0.5 Вт в режимі очікування); • роз'єми не менше HDMI вхід (3 шт.), VGA вхід, USB-A (2 шт.), USB-B (інтерактив), 3.5 мм аудіо вхід, RS232; • SPDIF оптичний вихід; • OPS-слот; • кріплення VESA 500 х 400; • ОС сумісність Windows, MAC; • програмне забезпечення SMART Learning Suite. 2. Загальні вимоги: 2.1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), не перебуває в заставі або під арештом, вільний від претензій третіх осіб. 2.2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється. 2.3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник. 2.4. Товар постачається з україномовними інструкціями, коробка (упаковка) та документація у належному вигляді та без пошкоджень, обладнання попередньо перевірене та у справному стані. 2.5. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та підтверджуватись сертифікатом або декларацією відповідності, або іншим документом, що посвідчує якість товару, який надається учасником-переможцем при поставці товару. 2.6. Товар має бути якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, найменування фірми-виробника та країни виробництва. 2.7. Постачальник повинен забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документацією. 2.8. У випадку виникнення претензій у Замовника (Покупця) за якістю товару (дефектів товару, будь-чого іншого), що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар на товар належної якості. 2.9. Умови постачання товару — безкоштовна доставка обладнання за заявкою Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. 2.10. Термін гарантії на товар: не менше 12 місяців офіційної гарантії від виробника, згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації. 3. Загальна кількість товару: 1 шт 4. Місце поставки товару: Україна, 79011 м. Львів, вул. Тютюнників, 2 5. Строк поставки товару: до 20 вересня 2019 р. 6. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка (транспортування) товару до навчальних закладів Замовника, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, здійснюється силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі та ціна пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та вартість всіх необхідних супровідних послуг чи робіт, у т. ч. всі податки, збори і обов'язкові платежі. 7. Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При здійсненні учасником процедури закупівлі будь-яких заходів, пов'язаних з виконанням своїх обов'язків з постачання замовнику, зазначеного в даній документації, предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмета закупівлі. Дану позицію Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути будь-який документ, який на думку учасника процедури закупівлі підтверджує застосування заходів із захисту довкілля або довідка у довільній формі за підписом учасника процедури закупівлі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також усі супровідні послуги необхідні для його поставки передбачатимуть необхідні заходи із захисту довкілля. 8. Перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару: 8.1. Інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника. 8.2. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано до поставки буде новим (рік виробництва не раніше 2018/2019 р.), без механічних пошкоджень, таким, що не був у використанні, буде поставлений у встановлені тендерною документацією строки, та на товар буде надано офіційну гарантію від виробника, строк якої складатиме не менший ніж 12-24 місяців (згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації) з дня передачі товару (з дня підписання акту введення в експлуатацію та/або підписання акту прийому-передачі, видаткової накладної); товар матиме гарантійні талони, заповнені належним чином продавцем / постачальником та завірені його печаткою. 8.3. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Постачальника (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Товар, що поставляються Учасником та який буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам для мультимедійної техніки та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності, якості; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою; 8.4. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано учасником процедури закупівлі до поставки, а також його виробник, постачальник не підпадають під санкції/заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України у 2017- 2019 рр., та гарантує, що учасник процедури закупівлі не порушував Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 14.10.2014 № 1702-VII; 8.5. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник; 8.6. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, щодо проведення Постачальником навчального курсу використання обладнання, що постачається та програмного забезпечення на території Замовника; 8.7. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі який перебуває у статусі «Кваліфікація», щодо надання Замовнику у одноденний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі; 8.8. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку; 8.9. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про закріплення сервісного спеціаліста який терміново (протягом 3-х годин) повинен зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом десяти робочих днів; 8.10. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про наявність сервісного центру у м. Львів, із зазначенням його адреси, номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи. 9. Невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 10. На підтвердження постачання якісного та оригінального товару учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні із зазначенням номеру закупівлі, найменування Замовника та назви учасника. 2019-09-16 149.8
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" Під кількістю 2 найменування слід розуміти кількість та обсяги згідно технічного завдання. 2019-08-02 246.7
Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютер COMEL Business C500) 1.0 штука Машини для обробки даних (апаратна частина) (Моноблок Acer Aspire C22-865) 2.0 штука Машини для обробки даних (апаратна частина) (Моноблок Acer Aspire C24-865) 2.0 штука 2019-04-23 92.8
Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну Комп’ютерне обладнання (БФП HP LazerJet Pro M227sdn) 1.0 штука 2019-04-23 9.7
Львівський національний університет імені Івана Франка посудомийна машина 1 штука 2018-04-25 101.9
Львівський національний університет імені Івана Франка Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів 1 послуга 2018-03-13 49.9
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького Картриджі 3 шт 2017-12-06 3.2
Львівський національний університет імені Івана Франка Електроконфорка 92 штуки 2017-11-27 25.9
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького принтер, копір, сканер 2017-11-27 33.9
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АДМІНІСТРАЦІЯ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА "ДАВНІЙ ПЛІСНЕСЬК" Ноутбуки: Dell Vostro 15 3568 – 1 шт. Lenovo IdeaPad 510-15ISK – 2 шт. 2017-11-14 51.4
Центральний державний історичний архів України, м. Львів Жорсткі диски HDD 2.5" 2 TB Western Digital USB 3.0 2 шт 2017-11-08 5.2
* У таблиці показані не більше ніж 100 останніх за часом угод
** Клікніть на заголовок стовбців, щоб сортувати по назвам, даті та кількості
Усі наведені дані - з офіційного сайту держзакупівель http://tender.me.gov.ua та системи Prozorro