Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
12.4
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
У зв’язку з відміною двічі спрощеної процедури (UA-2020-08-07-002076-c, UA-2020-08-20-004028-c) через відсутність Учасників згідно предмету закупівлі по КЕКВ 2210 за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для офісної техніки формату А-4), враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі - 12 429 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн. 00 коп.) та враховуючи, що потреба в закупівлі залишається, то є необхідність в проведені закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи, відповідно до п. 1 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2020-09-07
limited,reporting
terminated
prozorro