Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
11.7
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет
(підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
5.1 Конкретна назва предмету закупівлі:
Вимір повного опору петлі фаза-нуль на (CPV ДК021:2015 –71632000-7- Послуги з технічних випробувань)
Вимір опору ізоляції кабельних і інших ліній напругою до 1кВ, призначених для передачі електроенергії до розподільних пристроїв, щитків, апаратів і електроспоживачам (CPV ДК021:2015 –71632000-7- Послуги з технічних випробувань)
Перевірка наявності ланцюга між заземлювачами і заземленими елементами (CPV ДК021:2015 –71632000-7- Послуги з технічних випробувань)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV ДК 021:2015 –71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:зазначені у додатку №2 до цієї документації
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 послуги
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).

10. Очікувана вартість предмета закупівлі:16 800,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 12 серпня 2020р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 17 серпня 2020р. 12-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2020-09-01
open,belowThreshold
active
prozorro