Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
75.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Технічні вимоги до предмету закупівлі:
Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючий на території України ТУ (ДСТУ, СТУ): Бензин марки А-95 Є. На підтвердження відповідності якості товару Учасник у складі пропозиції повинен надати підтверджуючи документи (скановані копії, завірені підписом й печаткою керівника):

8. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.

Разом з пропозицією учасник повинен надати скан-копії у форматі PDF наступних документів до початку аукціону (без документів пропозиція відхиляється):
8.1. Цінову пропозицію відповідно наданої форми.
8.2. Копія Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту).
8.3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
8.4.Копія паспорту (для фізичних осіб).
8.5.Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 – ОПП) (у разі наявності).
8.6.Копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку.
8.7.Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).
8.8.Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника;
8.9.Надати гарантійний лист від Учасника згідно технічних (якісних) вимог до товару (Додаток 1).
8.10.При укладанні договору учасником повинні бути надані документи, зазначені в п.8, та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
У випадку, якщо документи вказані в п.8 оголошеня не будуть додані до Вашої пропозиції, Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
9. Інша інформація:
9.1. Розрахунок за отримані товари замовник проводить протягом 5 банківських днів після оформлення учасником документації на фактично відвантажений (виданий) товар.
9.2. У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню.
9.3. Договір укладається між замовником і переможцем не пізніше 20 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2020-07-13
open,belowThreshold
active
prozorro