Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
49.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
1. При наданні послуг з заправки та ремонту картриджів мають використовуватися виключно якісні матеріали та запчастини. Після заправки в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера, друк – контрастний, з гарною передаючою півтонів, без смуг, крапок і рисочок.
2. Після здійснення заправки або ремонту на корпусі має бути фірмова наклейка з відміткою про проведені роботи та датою здійснення цих робіт.
3. Послуги надаються на території Учасника. Учасник забезпечує за свій рахунок транспортування картриджа для надання послуг з заправки та ремонту (відновлення) оргтехніки. Швидкість реакції 2 години, з моменту отримання заявки. Строк надання послуг: не більше одного робочого дня з моменту передачі картриджа на заправку та ремонт (відновлення) оргтехніки.
4. Учасник зобов’язаний у разі неякісної заправки картриджу, провести повторну перезаправку та ремонт (відновлення) картриджу за власний рахунок та повернути його у дводенний строк за адресою Замовника.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2020-04-17
limited,reporting
active
prozorro