Хто платив
Кому платив
Сума*
14.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів щомісячно, орієнтовано 72 мішків (по 6 у місяць) за період з січня по грудень 2020р. (включно) :
1) за адресою: б-р Л. Українки, 36-в орієнтовано три мішка у місяць;
2) за адресою: вул. Підвисоцького, 13 орієнтовано три мішка у місяць (та два мішка додатково - у залежності від необхідності Замовника (понад запланованого, протягом доби з моменту заявки на електрону пошту Виконавця).
1. Виконавець надає тару для пакування медичних відходів - поліетиленові пакети (мішки), які відповідають вимогам про утилізацію відходів в медичних закладах – щільністю 160 об'ємом 50л - для специфічних медичних відходів, крім цього для пакування пакетів надається пакувальна поліетиленова стрічка (скоч).
2 . Вивіз транспортом Виконавця.
3. Графік вивозу: специфічні відходи за домовленістю, але не пізніш ніж за добу з моменту отримання заявки Замовника. В ціну послуги входить: транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами.
4. Завантаження сміття Виконавцем проводиться за власний рахунок та власними силами (співробітниками Виконавця) з місця накопичення.
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ / Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо).
1.2 копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ);
1.3 копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);
1.4 контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
1.5. копія Статуту;
1.6. діюча ліцензія (операції у сфері поводження з небезпечними відходами);
1.7. свідоцтво про державну реєстрацію;
1.8. сертифікат якості (якщо потрібно);
1.9. цінова пропозиція.
1.10. доказ документований наявності місця знішкодження мед.сміття згідно вимог діючого законодавства України.
1.11. Дозвіл на розміщення відходів. Виконавець при виконанні договору повинен дотримуватися вимог наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами».,
1.12. Гарантії щодо можлівості надання послуг протягом не більш 24 годин з моменту отримання Учасником Заявки (телефонограма, факс тощо).
1.13. копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є документи або операції, щодо діяльності Учасника у сфері поводження з небезпечними відходами, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій;
1.14. копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії); довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту).
1.15 копію Ліцензії або копію витягу з ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій;
1.16. копію свідоцтва ДОПНВ (Дорожнє перевезення небезпечних вантажів) про підготовку водія щодо переміщення (перевезення) небезпечних вантажів.
1.17.довідку, складену в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
1.18. Учасник повинен забезпечити перевезення відходів у власній тарі (надати гарантійний лист складений в довільній формі).
1.19. Надання послуг здійснюється транспортом та за рахунок Учасника з використанням власних потужностей (надати гарантійний лист складений в довільній формі).
1.20. У рази невиконання будь яких договірних вимог Замовник у односторонньому порядку складає Акт про порушення, яке надсилає Виконавцю з претензійними вимогами. За невиконання договору вимог Виконавець повинен сплатити штраф у розміри 1000,00 грн. за кожний випадок. У рази наявності більш двох порушень Замовник має право у односторонньому порядку розгорнути договір, при цьому Виконавець має право у подальшому відхиляти тендерну пропозицію учасника, який не виконав свої зобов’язання перед ним за раніше укладеним договором про закупівлю.
1.21. У рази наявності аномально низької ціни пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону) – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону надати нормативне/економічне обґрунтування цього.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2020-01-29
open,belowThreshold
active
prozorro

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.