Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку нашого проєкту Закупівлі. Цьому проекту вже більше 8 років, і йому потрібен ремонт. Ми б хотіли не просто повернути його до життя, а оновити та вдосконалити. Щоб зробити це, нам потрібно дізнатися хто ви, як ви користуєтеся Закупівлями та для чого. Ми будемо дуже вдячні якщо ви погодитеся присвятити пів години свого часу для інтерв'ю і відповісти на кілька наших запитань.

Якщо ви хочете нам допомогти, залиште будь ласка свої контакти в формі за посиланням

Хто платив
Кому платив
Сума*
21.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Світлоповертальна стрічка алмазного типу (серії 983) має складатися із призматичних лінз, закритих із зовнішньої сторони шаром гладкого полімеру. Стрічка має клейовий шар, чутливий до тиску та закритий зі зворотного боку захисною плівкою. Стрічка повинна мати загерметизовані краї.
Стрічка має відповідати вимогам ЄЕК ООН №104 та мати сертифікат підтвердження, виданий незалежною випробувальною лабораторією
На стрічці має міститись інформація про підтвердження належності до типу «С» ЄЕК ООН №104
Ширина стрічки – 55 мм
Довжина – 50м/рулон
Колір: жовтий (983-71) - 2 шт, червоний (983-72)-2 шт, та білий (983-10)-2 шт
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4 Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.

*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2019-12-18
open,belowThreshold
active
prozorro

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.