Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
16.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Закупівля комп'ютерних клавіатур та мишок. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Строк поставки товарів: 10 (десять) днів з дати підписання Договору
Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067.
Більш детальна інформація по технічним, якісним та кількісним характеристикам викладено в Оголошенні №33.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2019-05-20
open,belowThreshold
terminated
prozorro