Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
86.0
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному році)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ).
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2019-04-19
open,belowThreshold
active
prozorro