Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
10.6
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням торгової марки, моделі, виробника, комплектації та основних характеристик товару. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту поставки. 5. Наявність сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування у м. Києві. 6. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 7. Гарантія згідно з умова виробника, але не менше 12 місяців. 9. Докладні характеристики зазначені в окремому файлі.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2019-04-03
open,belowThreshold
active
prozorro