Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
9.2
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Закупівля відбувається на основі типового договору Держказначейства. Доставка здійснюється за рахунок постачальника, оплата товару по факту поставки від 30 до 60 робочих днів. Приймання товару здійснюється відповідно до положення "Організація вхідного огляду та обліку товарно-матеріальних цінностей в рятувальній аварійно-водолазній службі міської ради" та за можливості в присутності представника постачальника. Сертифікати відповідності обов'язкові.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2018-05-11
open,belowThreshold
active
prozorro