Хто платив
Кому платив
Сума*
5.9
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - цінову пропозицію відповідно до технічних вимог; - контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, основні види діяльності); - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копія довідки про взяття на облік платника податків. - копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). - копія Дозволу на виконання робіт. - основні умови договору (з обов’язковим вказанням виконання робіт без залучення субпідрядних організацій); - підтверджуючи документи щодо технічних вимог щодо предмету закупівлі (обсяг послуг, періодичність проведення ТО ліфтів, розрахунок вартості (складений у відповідності до «Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 р. № 369)); - довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника які здійснюють виконання аналогічних договорів із зазначенням загальної кількості працівників, кількість електромеханіків (ПІБ, копії посвідчень, копії протоколів про перевірку знань), які плануються для виконання робіт на об’єкті Замовника, їх досвід роботи (не менше 10 років на ліфтах), рівень освіти та кваліфікації; - довідка в довільній формі на фірмовому бланку Учасника з документально підтвердженим досвідом роботи з бюджетними підприємствами на технічне обслуговування ліфтів не менше 10 років. - довідки, складені на фірмовому бланку Учасника, що містять інформацію про наявність власних: основних засобів, опорних пунктів, обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень, тощо. - копії виконання аналогічних договорів (технічне обслуговування) з організаціями бюджетної сфери, не менше двох, заключені на строк не менше 9 місяців (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника; - наявність фінансової спроможності Учасника (копія балансу та звіту про фінансові результати Учасника за останній звітний рік з відміткою відповідних контролюючих органів України). Замовник залишає за собою право відмовити Учасникам, що є збитковими, або мають заборгованість по обов’язковим платежем та податкам до бюджету. - довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про наявність аварійної служби, їх графік роботи та час прибуття на виклик. - оригінали або нотаріально завірені копії відсканованих Відгуків Замовників (бюджетних підприємств), які співпрацювали з Учасником не менше 2 років. Замовник залишає за собою право зв’язатись з даними організаціями для перевірки достовірності наданої інформації. Додаткова інформація в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ - в прикріпленому файлі закупівлі.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2018-01-02
open,belowThreshold
active
prozorro

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.