Шановні користувачі, ми раді, що ви заходите на сторінку проєкту «Закупівлі». Йому вже більше 8 років і він потребує ремонту. Для того, щоб забезпечити надійну роботу сайту, нам потрібно суттєво модернізувати його програмний код, а також перенести його на більш потужний сервер.

Для цього ми оголошуємо цільовий збір коштів - для підтримки та оновлення ресурсу потрібно зібрати 75 тисяч гривень. Або по 375 гривень від двох сотень користувачів сервісу.

Хто платив
Кому платив
Сума*
21.8
тисяч гривень
За що платив (предмет тендера)
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки:
1. Джерело безперебійного живлення- 47шт.
2. Системний блок - 40шт.
3. Принтер - 3шт.
4. Монітор – 1шт.
Максимальна сума закупівлі 21800 грн.Офісна техніка передається на ремонт за заявкою Замовника на протязі одного робочого дня. Термін ремонту одиниці техніки не може перевищувати 10-ти робочих днів. Доставка техніки на технічне обслуговування, ремонт після проведення необхідних робіт здійснюється транспортом Виконавця до Замовника за адресою: м. Козятин, вул. Винниченка, 56. Вартість доставки техніки включається в вартість ремонту. Оплата здійснюється після технічного обслуговування та ремонту офісної техніки.
Дата
"PROZORRO"
Тип тендера
Результат
Галузь
2017-11-10
open,belowThreshold
active
prozorro